Reklamace

Vážení zákazníci,

děkujeme Vám, že jste si zakoupili naše rolety Den a noc. Pokud jste našli na Vašich roletách závadu nebo Vám některý díl chybí prosím postupujte dle návodu níže.
Za způsobené potíže se omlouváme. Vaši reklamaci vyřešíme co nejrychleji to bude možné.

 

Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace nám prosím zašlete:

1 Číslo objednávky

2 Rozměr rolety

3 Popis závady

4 Fotografie závady

5 Číslo chybějícího dílu

Pokud chybí některý z montážních dílů, pošlete prosím číslo dílu. Chybějící nebo poškozený díl Vám ihned pošleme Českou poštou. Čísla montážních prvků vidíte hned pod tímto textem.

Tyto informace zašlete na email: info@rolety-duo.cz

ReklamaceReklamace

Formuláře k reklamaci

Upozornění

Na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů viz. obchodní podmínky:

5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení